Jobba för KRIF Hockey

KRIF Hockey är en ishockeyförening som spelar i landets tredje högsta serie, HockeyEttan, och den idrottsförening i Ronneby Kommun med starkast varumärke, som årligen lockar flest besökare. Sedan etableringen i HockeyEttan har KRIF utvecklat spelare som gått vidare till både HockeyAllsvenskan och SHL varje säsong.

För att kunna fortsätta växa som förening behöver vi nu bli fler inom KRIFs organisation. Följ med på vår resa!

Du behövs!
För att skapa en härlig upplevelse i Soft Center Arena behöver vi bli fler volontärer som kan hjälpa till att skapa en trevlig atmosfär och HockeyEttans bästa matchevent.

Bli en del av stämningen!
Som volontär och funktionär i KRIF Hockey arbetar du tillsammans med ett professionellt och glatt gäng i en positiv miljö där våra besökare kommer för att uppleva och njuta av ishockey och atmosfären i arenan – En atmosfär och en upplevelse du i allra högsta grad bidrar till!

Detta kan vi erbjuda:
• Bidra till den härliga stämningen i Soft Center Arena
• Du får erfarenhet av att jobba med Sport & Event
• Möjlighet att skaffa dig kund-, kassa- och servicevana
• Uppleva och vara en del av varje hemmamatch – utan kostnad!
• Inbjudan till både jul- & avslutningsfest för alla volontärer!
• Träffa nya vänner som brinner för ishockey och klubben

Alla krafter behövs, Du behövs! Välkommen att höra av dig. Intervjuer kommer ske löpande.
Kontakt & frågor: [email protected], telefon 0733-723620 (kvällstid).