Biljetter seriematch

Medlemskap eller säsongskort

👉🏻Köp VIP eller säsongskort 23-24  – Tickster

I säsongskort ordinarie sittplats ingår alla hemmamatcher i grundserien och Allettan/Vårserien. (Träningsmatcher, slutspel och kvalserie ingår ej)

I VIP-kortet ingår alla träningsmatcher på hemmaplan, alla hemmamatcher i grundserien, Allettan/Vårserien, slutspel och Kvalserien. Medlemskap i VIP-klubben och därmed inbjudan till specialevenemang och andra aktiviteter som anordnas under säsongen. Tillgång till medlemspuben där det serveras öl, vin och lättare förtäring för försäljning innan match och i paus.

Medlemskap VIP-klubben

👉🏻Köp medlemsskap till VIP-klubben – Tickster

Som medlem i VIP-klubben får du tillgång till en härlig lounge i arenan, där du kommer kunna njuta av några mindre måltider, snacks samt dryck. Innan matchen kommer du även få ta del av intervjuer från spelare, ledare och andra viktiga personer knutna till Brödernas/Väsby under säsongens gång. VIP-klubben öppnar en timme innan nedsläpp.

Behöver ni hjälp eller göra ändringar i ert köp så maila till [email protected]. Glöm ej att om man vill ha ett plastkort i stället för digitalt måste man klicka i det vid beställning.