Bli medlem i GRUMS IK HOCKEY

Den viktigaste personen i varje förening är den enskilde medlemmen. Varje förenings utveckling och resultat är summan av alla medlemmars engagemang.
Grums IK:s framgångar på olika områden är ett resultat av detta aktiva arbete.
De aktiva idrottsmännen skördar lagrarna men utan varje enskild medlems stöd och insatser skulle resultaten bli knappa och utvecklingen utebli.
Genom att vara medlemmar i GRUMS IK HOCKEY så hjälper Ni oss att bedriva vår verksamhet.

TACK FÖR ERT STÖD!

Så här blir ni medlem

Alt. 1. Enklast är att gå in fliken “Föreningssidan” högst upp på denna sida.
När ni hamnat på förenigssidan så klickar ni på “Bli medlem” högst uppe i högra hörnet. Där fyller ni i uppgifterna som visas.

Alt 2. Ni kan också skicka din ansökan som ett e-postmeddelande till  [email protected].
Ange namn, adress, telefon samt e-postadress. För familjemedlemskap skall namn och personnummer anges för samtliga medlemmar.
Ett inbetalningskort kommer att skickas till er.

Alt. 3. Ni kan även sätta i pengar på Bankgiro 5274-5890.
Ange ”Medlemskap GIK Hockey” och uppgifter enligt ovan.

Enskilt medlemskap: 250 kr
Aktiv medlem 300 kr (spelare)
Familjemedlemskap: 500 kr.

Medlemskapet gäller säsongsvis.