Bli medlem – få ett medlemskort laddat med rabatter och erbjudanden!
För oss betyder varje medlem oerhört mycket. Med ditt stöd har vi möjlighet att utveckla och bedriva en bra verksamhet. Som medlem får du mycket tillbaka. Du är en del av föreningen och får möjligheter till inflytande över klubben genom rösträtt vid medlemsmöten samt ta del av medlemserbjudanden nedan.

Samtliga förmåner gäller vid uppvisande av KRIFs medlemskort säsong 2023/2024. Erbjudanden gäller för ordinarie priser och kan ej kombineras med andra erbjudanden. Visa ditt medlemskort innan personalen har slagit in priset i kassan.

Medlemsavgift 2023/2024
Medlem enskild: 300 kr
Familjemedlemskap: 1 000 kr

Medlemskortet går att köpa på kansliet/shopen i Ronneby eller online >

Bli medlem redan idag!
Sätt in pengarna på KRIF Hockeys Plusgiro 696786-3 och märk med: Medlemsavgift, namn, adress, telefon och mailadress.

Du kan även Swisha medlemsavgiften till nummer: 1233384765. E-posta därefter [email protected] med följande uppgifter: namn, efternamn, gatuadress, postnummer, e-post och telefonnummer.

Det går även bra att bli medlem via vår biljettsida https://krifhockey.ebiljett.nu/

NYHET! I år har vi en ny KRIF-app! Ladda ner den till din telefon och bli medlem genom appen.

OBS! Ifall du vill ha ett fysiskt medlemskort så skriv det i mailet till kansliet, annars får man medlemskortet i KRIF-appen.

Ditt medlemskort hämtar du på kansliet. Du är även välkommen att kontakta kansliet för mer info. 0457-24220 eller [email protected]

Tack för ditt stöd!

Medlemsförmåner säsong 23/24

Ronneby Bruk  10% på ett köp i fabriksboden