PRESSMEDDELANDE: Välkommen André Norman-Enström som ny försäljnings- & marknadsansvarig i HHC.

Hudik Hockey är mycket glada över att hälsa André Norman-Enström varmt välkommen som ny försäljnings- & marknadsansvarig i HHC

André är 30 år gammal och är född och uppvuxen i Hudiksvall. Han har de senaste tre åren arbetat på Björn Lundén och har innan dess under dryga tio år arbetat på Intersport.

– Att få jobba i en idrottsförening, för mig som är så idrottsintresserad, känns otroligt spännande. Hudik Hockey är en förening på uppgång som växer och växer, och att få vara med på en sådan resa var lockande, berättar André.

– Jag tycker det är väldigt roligt att bygga relationer och det är något som är viktigt i den här tjänsten. Fredrik Jönsson har under många år byggt upp något väldigt bra i HHC och det känns väldigt kul att få bygga vidare på det och att också få sätta sina egna idéer. Jag ser verkligen framemot att få komma igång och att få träffa alla inom föreningen och att få möta befintliga och nya sponsorer.

André gör sin första arbetsdag för Hudik Hockey måndag 15 maj.

– Vi tror André kommer att komma in i vår klubb på ett mycket bra sätt, han har en idrottsbakgrund med rötter i Hudiksvall och redan många kontakter här. Det känns skönt att vi fått in en ersättare till Fredrik så snabbt och det känns också bra att Fredrik fram till och med augusti kommer jobba en dag i veckan med Hudik Hockey, vilket gör att det kommer bli en smidig och bra överlämning, säger Pär Langer, Klubbchef Hudik Hockey.

Varmt välkommen!