”Grabbarna har peppat mig”
Ludwig Laband, 20, har kämpat på med att komma tillbaka från den operation han gjorde i slutet av sommaren.
Nu, över sex månader senare, börjar den 20-årige dalmasen se ljuset i tunneln.
I en intervju berättar Ludwig om sin resa tillbaka och hur mycket han längtat efter att få skrinna ut på isen igen helt återställd.
Ludwig Laband, forward.
LÄS MER: Jesper Kemi: ”Inte nu vi ska vara som bäst”
Mikael Einarsson Nisser
Foto: Mikael Einarsson Nisser
Asplöven
Boden
Borlänge
Enköping
Falu IF
Forshaga
Hudiksvall
Kalix
Kiruna IF
Lindlöven
Norrtälje IK
Piteå
Sollentuna
Strömsbro
Sundsvall
Surahammar
Vallentuna
Väsby IK
Wings
Örnsköldsvik
Boro/Vetlanda
Borås
Dalen
Grums
Grästorp
HC Vita Hästen
Hammers
Hanviken
Huddinge
Järfälla HC
Karlskrona HK
Kungälvs IK
Mariestad
Mjölby HC
Mörrum
Tingsryds AIF
Tranås
Troja/Ljungby
Tyringe
Västerviks IK